| Sobre mi |
soc madrileña que viu a Barcelona des de fa uns mesos; el meu xicot es valencià (i valencianoparlant) per això entenc casi tot, pero encara no el parlo. m’agrada passejar, anar al cinema, prendre un cafe o una cervesa, cuinar, anar a xerrades, tallers…
|