| Sobre mi |
Sóc migrant, fa temps que visc a Mallorca. Puc llegir molt bé en català, escriure força bé, parlar poc i res. Visc en una zona on es parla castellà o anglès / alemany. I de vegades sento una mica de vergonya perquè parlo com un llibre antic, em falta carrer 😀
|